A megvalósítás 4 alapszabálya

Egyszerű és megismételhető formula a legfontosabb prioritások megvalósításáért

A szervezetek évente több mint 31 milliárd dollárt költenek stratégiaalkotásra — ezen stratégiák 80%-a azonban kudarcot vall. A FranklinCovey által kifejlesztett A megvalósítás 4 alapszabálya módszertan keretrendszert kínál azoknak a szervezeteknek, akik a magas teljesítmény kultúrájának megteremtésével szeretnék fejleszteni a stratégiamegvalósítást.

A megvalósítás 4 alapszabálya dióhéjban

1
alapszabály: Fókuszáljunk a létfontosságúra!

Ez a fókusz szabálya. A kivételesen eredményes megvalósítás azzal kezdődik, hogy meghatározzuk a fókuszt, és egyértelműen kijelöljük, mik a szükséges lépések. Ha ezt nem tesszük meg, egy eredmény sem fog különösebb jelentőséggel bírni.

1. alapszabály
2
alapszabály: Dolgozzunk a sikerokozókon!

Ez az emelőhatás szabálya. Az eredmények 80%-a a tevékenységek 20%-ából ered. Vajon a megfelelőekre fókuszálunk? A 2. alapszabály arra az elvre épül, hogy nem minden tevékenység egyenértékű. Azonosítanunk szükséges azokat a tevékenységeket, amelyek a legnagyobb emelőhatással bírnak, hogy ezekbe fektethessük a legtöbb munkát.

2. alapszabály
3
alapszabály: Vezessünk ösztönző eredményjelzőt!

Ez az elköteleződés szabálya. Az egyének és csapatok máshogyan dolgoznak, ha lehetőségük van követni az eredményeiket. A megfelelő eredményjelzők arra ösztönzik az embereket, hogy arassanak győzelmet teljesítményükkel.

3. alapszabály
4
alapszabály: Teremtsük meg a számonkérés ütemét!

Ez a számonkérhetőség szabálya. A csapatok egy egyszerű heti folyamat révén kiemelik a sikereket, kielemzik a kudarcokat, és ha szükséges, korrigálják a félrecsúszott dolgokat – ezáltal pedig egy kivételes teljesítménykezelő rendszert alakítanak ki.

4. alapszabály

Ingyenes útmutató

Megvalósítási kihívás munkalap

Minden szervezetben vannak olyanok, akik kiemelkedő teljesítményt nyújtanak. Mi lenne, ha minden csapat úgy teljesítene, mint ők?

Ingyenes útmutató

8 tipp arra, hogyan növeljük a célok iránti elkötelezettséget a csapatunkban

Egy tökéletes világban a csapatod varázsütésre elköteleződne a célok iránt – ez lenne a kulcsa annak, hogy csapatként bármit elérjenek.

Hogyan építhető be a megvalósítás 4 alapszabálya a szervezeti kultúrába?

Ügyfeleink sikertörténetei

Copa Airlines

Nemzetközi sikertörténet

Csupán a járatok fele indult pontosan, ami a szervezeti működésük újragondolását tette szükségessé.
Cél: A legjobb légi összeköttetéseit biztosítani az utasok számára Latin-Amerikában.

BT

Cselekedj lokálisan, hass globálisan!

A BT  Magyarország egyik legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontja. Stratégiai lokációnak számítanak a nemzetközi szervezeten belül fővárosi és debreceni irodájukkal. Küldetésükként fogalmazták meg, hogy alulról felfelé építkezve alakítsanak ki egy olyan tanulási kultúrát, amely megerősíti az egyéni és szervezeti fejlődés kiemelt szerepét.

Marriott

Nemzetközi sikertörténet

Számos más területen kimagasló eredményeket értek el annak ellenére, hogy korábban költséges fejlesztésekkel nem tudták hozni az elvárt eredményeket sem. A megvalósítás 4 alapszabálya biztosította vezetőiknek a szükséges eszközöket.

Vágj bele még ma!

Kérj bemutatót!

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent
FranklinCovey
Adatvédelmi Összefoglaló

A süti (angolul „cookie”) egy olyan adat, amit a meglátogatott weboldal küld a látogató böngészőjének (változónév-érték formában), hogy az eltárolja azt, és a későbbiekben ugyanaz a weboldal be tudja tölteni a tartalmát. A sütinek lehet érvényessége. Érvényes lehet a böngésző bezárásáig, de korlátlan ideig is. A későbbiekben minden HTTP(S) kérésnél ezeket az adatokat is elküldi a böngésző a szervernek. Ezáltal a felhasználó gépén lévő adatokat módosítja.

A modern weboldalszolgáltatások természeténél fogva szükség van sütikre, melynek funkciója, hogy egy felhasználót megjelöljön (például, hogy belépett az oldalra), és annak megfelelően tudja a következőkben kezelni, akár későbbi visszatérésekor azonosítani őt. Erről a felhasználónak nem minden esetben van tudomása, és alkalmas lehet arra, hogy a felhasználót a weboldal üzemeltetője vagy más olyan szolgáltató kövesse, akinek a tartalma be van építve az oldalban (pl. Facebook, Google Analytics). Ezáltal profil jön létre róla, amely esetben pedig a süti tartalma személyes adatnak tekinthető, ezért szükséges tájékoztatni a felhasználót.

Hoppá! Az űrlap nem található.