A vezető 4 kulcsszerepe

Keretrendszer a sikerhez – vezetőknek minden szinten.

A világ korábban soha nem tapasztalt ütemben változik.

A vezetők nap mint nap számtalan olyan döntést hoznak, számtalan olyan kihívással szembesülnek, amelyek teljesen újak számukra. Ami tegnap még működött, holnap már nem biztos, hogy fog. A tempó könyörtelen, a tét hatalmas – a jutalom pedig bőséges azoknak, akik a csapatukkal újra és újra kivételes eredményeket képesek elérni.

Ha azonban minden ilyen gyorsan változik, hogyan tarthatják meg a vezetők a versenyelőnyt, és tűnhetnek ki versenytársaik közül?

Bemutatjuk A vezető 4 kulcsszerepe képzést.

A vezetőknek négy olyan kulcsszerepük van, amelyek még a legnehezebb időkben is hozzásegítik őket a sikerhez. Azért hívjuk őket kulcsszerepeknek, mert az ezek mentén történő vezetés a szervezet eredményességének alapjául szolgálhat.

A vezető 4 kulcsszerepe – Áttekintés

1

A bizalom kultúrájának építése

A bizalom a vezető saját jellemével és kompetenciájával kezdődik — azzal a hitelességgel, amely lehetővé teszi, hogy a vezető tudatosan építse ki a bizalom kultúráját.

Tudj meg többet!
2

A csapat jövőképének megalkotása

Az eredményes vezetők közös, ösztönző jövőképet és stratégiát alkotnak, és képesek azokat úgy kommunikálni, hogy mások önként követik őket.

Tudj meg többet!
3

A csapat stratégiájának megvalósítása

Fontos, hogy a vezető ne csupán lássa a nagy képet, hanem hogy képes legyen másokkal együtt és mások által meg is valósítani a kitűzött célokat és stratégiát.

Tudj meg többet!
4

A csapat coachingszemléletű fejlesztése

Az eredményes vezetők folyamatos visszajelzés és coaching révén fejlesztik a vezetői potenciált és a teljesítményt másokban.

Tudj meg többet!

A képzés részletei

A kihívás

A közép- vagy felső vezetői szerepbe kerülő személyek gyakran küzdenek azzal, hogy még magasabb eredményeket érjenek el. Ami egyéni hozzájárulóként működött, vezetőként már nem biztos, hogy fog – hiszen most másokon keresztül és mások által szükséges elérni a kívánt eredményeket. Egy egyszerű és praktikus keretrendszerre van szükségük, amely a vezetői sikerességük alapjaként is szolgálhat.

A már tapasztalt közép- és felső vezetőknek gyakorlatorientált alkalmakra van szükségük, amelyek lehetővé teszik, hogy valódi munkát végezzenek, és megvalósítsák ötleteiket a csapattal. Emellett többféle tanulási módszerre van igényük, amelyeket az időbeosztásukhoz tudnak alakítani.

A kutatások és a megoldás

A FranklinCovey több mint két évig tanulmányozta, milyen vezetői munkára van szükségük a szervezeteknek ma és a jövőben. Azt találtuk, hogy a szervezetek és vállalatok a következőket várják a vezetőktől:

  • A NAGY képet lássák, és ahhoz gyorsan alkalmazkodjanak.
  • Alkossanak stratégiát, és valósítsák meg azt.
  • Coaching által növeljék a teljesítményt.

A vezető 4 kulcsszerepe képzés segítségével a vezetők ezeket a készségeket a FranklinCovey egyedülálló keretrendszerében sajátíthatják el, ami a vezetők személyiségének és teljesítményének fejlesztésére egyaránt hangsúlyt helyez.

A szolgáltatási csomag tartalma

  • 360°-os felmérés
  • Résztvevői munkafüzet
  • Vezetői megvalósítási terv
  • On Demand-modulok

Ingyenes útmutató

Alkalmazkodjunk a változáshoz!: 5 coachingkérdés önmagunkhoz

Az útmutató segít a vezetőknek azonosítani a változáshoz való hozzáállásukat, és produktívabb gondolkodásmódot elsajátítani.

Ingyenes útmutató

7 módszer hogyan építsünk kölcsönös bizalmat csapatunkkal

A hiteles vezetők tudják hogyan építsék ki a szervezet fejlődéséhez szükséges bizalmat.

A FranklinCovey kínálta tanulási formák

Ez a képzés a FranklinCovey All Access Pass előfizetéses konstrukció része. Az előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a FranklinCovey minden anyagához – bárhol és bármikor van rájuk szükség.

Élő-online

Dinamikus képzés és fejlesztés bárhonnan elérhető online formában.

Tantermi

Jelenléti alkalmak keretében nyújtott szakértői képzés és fejlesztés.

On Demand

Bárhonnan, bármikor elérhető tartalmak.

Ügyfeleink sikertörténetei

OTP CC

A 7 szokás szerepe egy világszínvonalú contact center építésében

Hosszú évek óta a tanulás-fejlesztés elkötelezett hívei: már 2018. október 13. óta All Access Pass ügyfélként dolgoznak a közösségük tanulási kultúrájának megteremtésén.

BT

Cselekedj lokálisan, hass globálisan!

A BT  Magyarország egyik legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontja. Stratégiai lokációnak számítanak a nemzetközi szervezeten belül fővárosi és debreceni irodájukkal. Küldetésükként fogalmazták meg, hogy alulról felfelé építkezve alakítsanak ki egy olyan tanulási kultúrát, amely megerősíti az egyéni és szervezeti fejlődés kiemelt szerepét.

Ecolab

A szervezeti kultúra, amely túléli a vezetőket

Az Ecolab már akkor készen állt a pandémiára, mikor még sejtelmük sem volt a COVID-ról.
Amerikai központú multinacionális vállalat, mely főként higiéniai termékeket és szolgáltatásokat kínál a világ vendéglátó-, intézményi és ipari piacain.

Liferay

7 szokás valódi átalakító hatása

A Liferay teljesértékű digitális élményt nyújtó platformokat biztosít ügyfeleinek.
A piacukon néhány évente drámai változásokat élnek meg, és tudták, hogy ezeket csakis a kollégáikkal közösen hidalhatják át. Így tudatosan az embereikre kezdtek építeni.

Vágj bele még ma! Kérj bemutatót!

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent