A 7 szokás vezetői alkalmazása

Coachinggal a magasabb teljesítmény felé.

A 7 szokás vezetői alkalmazása A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása 4.0 program implementációját szolgálja a csapatokban, részlegekben és szervezetekben.

A frissített, egynapos képzés a 7 szokás szervezeti alkalmazásában kiemelkedően sikeres ügyfelekkel folytatott átfogó, globális kutatásokon alapul. A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan vezessék be a 7 szokást mint operációs rendszert a csapatukban, részlegükben és szervezetük egészében.

1
szokás: Légy proaktív!

Fókuszálj arra, amire hatással vagy, és amit irányítani tudsz – aztán pedig tedd meg!

Tudj meg többet!
2
Tudd előre, hová akarsz eljutni!

Határozd meg, mit jelent számodra a siker, és tervezd meg, hogyan éred el!

Tudj meg többet!
3
szokás: Először a fontosat!

Helyezd előtérbe és érd el legfontosabb céljaidat ahelyett, hogy folyamatosan a sürgős dolgokra reagálnál!

Tudj meg többet!
4
szokás: Gondolkodj nyer-nyerben!

Magas bizalmi szintű kapcsolatok építésével növeld az együttműködés eredményességét!

Tudj meg többet!
5
szokás: Először érts, aztán értesd meg magad!

Legyél hatással másokra azzal, hogy valóban megérted a szükségleteiket és a nézőpontjukat!

Tudj meg többet!
6
szokás: Teremts szinergiát!

Törekedj az olyan innovatív megoldásokra, amelyek előnyt kovácsolnak a különbségekből, és minden kulcsérintett javát szolgálják!

Tudj meg többet!
7
szokás: Élezd meg a fűrészt!

Növeld a motivációdat, energiaszintedet és találd meg a munka-magánélet közti egyensúlyt azáltal, hogy rendszeresen időt szánsz a feltöltődésre!

Tudj meg többet!

A képzés részletei

Köteleződj el a 7 szokás alkalmazása mellett!

A résztvevők meghatározzák, milyen módon köteleződnek el amellett, hogy kiemelkedően eredményes csapatot építsenek, majd ezt írásban is rögzítik, hogy eredményesebb vezetőkké váljanak.

Mutass példát a 7 szokásban!

A résztvevők meghatározzák, milyen vezetővé szeretnének válni, és megtanulják, hogyan éljék és modellezzék a 7 szokást azáltal, hogy tudatosan, belső motiváció által vezérelve alkalmazzák azokat. Eközben fejlesztik a visszajelzés keresésére és fogadására irányuló készségeiket.

Erősítsd meg a 7 szokást!

A résztvevők a 7 szokás minden szinten való bevezetésével megteremtik az eredményesség feltételeit a vezetők és a csapatok számára. Megtanulják, hogyan coacholjanak eredményesen azáltal, hogy a csapattagok munkájának pozitív aspektusaira fókuszálnak. Bátorítják az embereket, hogy reflektáljanak a saját viselkedésükre, empatikusan figyeljenek, és képesek legyenek saját magukat minél eredményesebben megértetni másokkal. A heti ellenőrzőpontok megszilárdítják a 7 szokást mint a csapat kultúrájának kulcselemét.

Ingyenes útmutató

Vezessünk értő figyelemmel: 9 tipp tartalmas beszélgetések vezetéséhez

A legjobb kommunikációs készséggel rendelkezők nem csak kiváló szónokok, de nagyszerű hallgatók is.

Ingyenes útmutató

40 egyszerű kérdés a csapatban rejlő intelligencia felszabadításához

A legjobb vezetők kíváncsiak. Nem csak sok kérdést tesznek fel, hanem a megfelelő kérdéseket teszik fel – olyanokat, amelyek a megfelelő problémákra összpontosítják a csapatuk figyelmét.

A FranklinCovey kínálta tanulási formák

Ez a képzés a FranklinCovey All Access Pass előfizetéses konstrukció része. Az előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a FranklinCovey minden anyagához – bárhol és bármikor van rájuk szükség.

Élő-online

Dinamikus képzés és fejlesztés bárhonnan elérhető online formában.

Tantermi

Jelenléti alkalmak keretében nyújtott szakértői képzés és fejlesztés.

On Demand

Bárhonnan, bármikor elérhető tartalmak.

Ügyfeleink sikertörténetei

Liferay

7 szokás valódi átalakító hatása

A Liferay teljesértékű digitális élményt nyújtó platformokat biztosít ügyfeleinek.
A piacukon néhány évente drámai változásokat élnek meg, és tudták, hogy ezeket csakis a kollégáikkal közösen hidalhatják át. Így tudatosan az embereikre kezdtek építeni.

OTP CC

A 7 szokás szerepe egy világszínvonalú contact center építésében

Hosszú évek óta a tanulás-fejlesztés elkötelezett hívei: már 2018. október 13. óta All Access Pass ügyfélként dolgoznak a közösségük tanulási kultúrájának megteremtésén.

Mississippi áramszolgáltató

Nemzetközi sikertörténet

A dolgozók elvesztették otthonukat, családtagjaikat. Az lett a céljuk, hogy találjanak egy általános megközelítést arra, ahogyan kommunikálnak, és hogyan kezelik az ehhez hasonló, külső erők által okozott helyzeteket. Emberi tettekkel reagálni az eseményekre.

Vágj bele még ma! Kérj bemutatót!
Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent

Hoppá! Az űrlap nem található.