• All Access Pass
  • Megoldásaink
    • Vezetésfejlesztés
      • A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása
      • 7 szokás vezetőknek®
      • 7 szokás vezetői alkalmazása
      • 7 szokás Alapok
      • Championing Diversity
      • A vezető 4 kulcsszerepe
      • A csapatvezetők 6 legfontosabb feladata
      • Find Out Why
    • Megvalósítás
      • A megvalósítás 4 alapszabálya®
      • 4DX Operating System
    • Teljesítmény növelése – produktivitás
      • 5 Döntés a kivételes teljesítményért®
      • Projektmenedzsment – nem hivatásos projektmenedzsereknek
      • Prezentáció mesterfokon
      • Time Management Essentials
    • Bizalom építése
      • A bizalom sebessége vezetőknek
      • A bizalom sebessége: Alapok
    • Ügyfélhűség – lojalitás
      • Az ügyfélhűség nagykövete
      • Winning Customer Loyalty: The 7 Habits of Outstanding Customer Service
    • Értékesítés fejlesztés
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Megkeresés – A cső megtöltése lehetőségekkel
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Feltárás – Lehetőségek minősítése
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Zárás – Az üzlet megkötése
    • Oktatás
      • Életrevaló (K-12)
  • Együttműködés
  • Nyílt képzések
  • Kapcsolat
FranklinCovey FranklinCovey FranklinCovey FranklinCovey
  • All Access Pass
  • Megoldásaink
    • Vezetésfejlesztés
      • A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása
      • 7 szokás vezetőknek®
      • 7 szokás vezetői alkalmazása
      • 7 szokás Alapok
      • Championing Diversity
      • A vezető 4 kulcsszerepe
      • A csapatvezetők 6 legfontosabb feladata
      • Find Out Why
    • Megvalósítás
      • A megvalósítás 4 alapszabálya®
      • 4DX Operating System
    • Teljesítmény növelése – produktivitás
      • 5 Döntés a kivételes teljesítményért®
      • Projektmenedzsment – nem hivatásos projektmenedzsereknek
      • Prezentáció mesterfokon
      • Time Management Essentials
    • Bizalom építése
      • A bizalom sebessége vezetőknek
      • A bizalom sebessége: Alapok
    • Ügyfélhűség – lojalitás
      • Az ügyfélhűség nagykövete
      • Winning Customer Loyalty: The 7 Habits of Outstanding Customer Service
    • Értékesítés fejlesztés
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Megkeresés – A cső megtöltése lehetőségekkel
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Feltárás – Lehetőségek minősítése
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Zárás – Az üzlet megkötése
    • Oktatás
      • Életrevaló (K-12)
  • Együttműködés
  • Nyílt képzések
  • Kapcsolat

A kiválóság alapelveinek gyakorlásával és tanításával alternatívát mutatva jobbá tenni Magyarországot.

Küldetésünk

KIK VAGYUNK?

A kultúrára épülő szervezet

„A kiválóság alapelveinek gyakorlásával és tanításával alternatívát mutatva jobbá tenni Magyarországot”. Így szól a küldetési nyilatkozatunk. Ez a gondolat határozza meg mindennapjainkat. Hiszünk abban, hogy aktívan tehetünk ezért a változásért. Szerencsésnek érezzük magunkat, hogy mély, jellemformáló programokkal gazdagíthatjuk ügyfeleink (vállalatok, iskolák, egyéb szervezetek és egyének) életét, és ezen keresztül érhetjük el saját céljainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy vállalkozásunk üzleti tevékenysége is pozitív változásokat generál társadalmunkban.

Tudást, eszközöket, módszertant, képzéseket és korszerű, elismert szaktudást biztosítunk, amelyek mindegyike megingathatatlan alapelveken és bizonyítottan eredményes gyakorlatokon nyugszik.

Végső célunk, hogy nemcsak járulékos, hanem átalakító erejű eredményeket szállítsunk. Mára a világ mintegy 150 országában, több mint 2.000 munkatárssal dolgozunk közös célunkon, hogy világszerte egyéneket és szervezeteket segítsünk kiválóvá válni.

A KIVÁLÓSÁG JUTALMAI

Miért törekedne egy szervezet kiválóságra? Miért ne elégedne meg azzal, hogy egyszerűen csak jó? Miért éri meg elindulni a kiválóság útján?

Az a helyzet, hogy azokat, akik a sikernek ezt a ritka szintjét elérik, óriási jutalmak várják. A kiváló szervezetek:
  • 50%-kal jövedelmezőbbek, mint a többiek.
  • Kétszer olyan gyorsan növekednek, mint a többiek.
  • Elnyerik az összes érintett (tulajdonos, dolgozó és üzleti partner) lojalitását, amivel könnyebbé válik a kiemelkedően eredményes működés fenntartása.

ÉRTÉKEINK

  • A teljes ember tisztelete: Tiszteletben tartjuk ügyfeleink, partnereink, kollégáink és minden más ember alapvető szükségleteit és egyéniségét. Hiszünk abban, hogy mindenkinek van „saját hangja”, és arra bátorítunk mindenkit, hogy ezt használja is.
  • Elkötelezettség: Úgy gondoljuk, hogy tartós eredményesség csak az alapelvek mentén végzett kitartó munkával érhető el, és tartható fenn.
  • Példamutatás: Csak olyan elveket és gyakorlati megoldásokat tanítunk, amelyek eredményességéről megbizonyosodtunk, mert mi magunk is alkalmazzuk azokat mindennapjainkban.
  • Fenntartható fejlődés: Hiszünk abban, hogy mindig lehet jobb, mindig lehet több. A fejlődés és a növekedés azonban nem zsigerelheti ki sem saját erőforrásainkat, sem a társadalmi és természeti környezetünket.

JELENTKEZÉS, ELÉRHETŐSÉG

További információkért lépj velünk kapcsolatba!
Sajtóközlemények
Karrier

© Copyright 2019. FC-PANNON Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.
Webdesign és fejlesztés: Propagent

  • All Access Pass
  • Megoldásaink
    • Vezetésfejlesztés
      • A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása
      • 7 szokás vezetőknek®
      • 7 szokás vezetői alkalmazása
      • 7 szokás Alapok
      • Championing Diversity
      • A vezető 4 kulcsszerepe
      • A csapatvezetők 6 legfontosabb feladata
      • Find Out Why
    • Megvalósítás
      • A megvalósítás 4 alapszabálya®
      • 4DX Operating System
    • Teljesítmény növelése – produktivitás
      • 5 Döntés a kivételes teljesítményért®
      • Projektmenedzsment – nem hivatásos projektmenedzsereknek
      • Prezentáció mesterfokon
      • Time Management Essentials
    • Bizalom építése
      • A bizalom sebessége vezetőknek
      • A bizalom sebessége: Alapok
    • Ügyfélhűség – lojalitás
      • Az ügyfélhűség nagykövete
      • Winning Customer Loyalty: The 7 Habits of Outstanding Customer Service
    • Értékesítés fejlesztés
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Megkeresés – A cső megtöltése lehetőségekkel
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Feltárás – Lehetőségek minősítése
      • Segítsük Partnereinket Sikerre: Zárás – Az üzlet megkötése
    • Oktatás
      • Életrevaló (K-12)
  • Együttműködés
  • Nyílt képzések
  • Kapcsolat

Az FC-PANNON Tanácsadó Kft. a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmaz, melyet a honlap használatával Ön tudomásul vesz.
További beállítások

Adatvédelmi Összefoglaló

A süti (angolul „cookie”) egy olyan adat, amit a meglátogatott weboldal küld a látogató böngészőjének (változónév-érték formában), hogy az eltárolja és később ugyanaz a weboldal be is tudja tölteni a tartalmát. A sütinek lehet érvényessége, érvényes lehet a böngésző bezárásáig, de korlátlan ideig is. A későbbiekben minden HTTP(S) kérésnél ezeket az adatokat is elküldi a böngésző a szervernek. Ezáltal a felhasználó gépén lévő adatokat módosítja.

A modern weboldalszolgáltatások természeténél fogva szükség van sütikre, melynek funkciója, hogy egy felhasználót megjelöljön (például, hogy belépett az oldalra) és annak megfelelően tudja a következőkben kezelni, akár későbbi visszatérésekor azonosítani. A veszélye abban rejlik, hogy erről a felhasználónak nem minden esetben van tudomása és alkalmas lehet arra, hogy felhasználót kövesse a weboldal üzemeltetője vagy más szolgáltató, akinek a tartalma be van építve az oldalban (pl. Facebook, Google Analytics), ezáltal profil jön létre róla, ebben az esetben pedig a süti tartalma személyes adatnak tekinthető.

Kulcsfontosságú sütik

Kulcsfontosságú sütik

A Kulcsfontosságú sütiket mindenképpen engedélyezni kell, hogy el tudjuk menteni a weboldal látogatóinak sütikkel kapcsolatos preferenciáit.

Ha letiltja ezt a sütit, nem fogjuk tudni elmenteni a preferenciáit. Minden alkalommal nyilatkoznia kell a sütikkel kapcsolatos preferenciáiról, amikor oldalunkra látogat.

Harmadik fél sütijei

Harmadik fél sütijei

Az FC-PANNON Tanácsadó Kft. weboldala a Google Analytics webanalitikai szoftver segítségével anonim módon gyűjt információt a látogatókról, például a látogatók száma vagy a legnépszerűbb oldalak.

Ha engedélyezi ezt a sütit, segít nekünk a weboldalunk jobbá tételében.

A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.