Az ügyfélhűség nagykövete

Kötelezd el csapatodat, hogy bármely ügyfél hűségét megnyerhessétek!

Hűségesek-e az ügyfelek a szervezetedhez? Az ügyfélélmények minősége 70%-ban a frontline munkatársak viselkedésén múlik. A hűséget ösztönző viselkedés azonban nem alakul ki inspiráció és számonkérhetőség nélkül — ehhez pedig bottom-up megközelítés szükséges a jellemző top-down vállalati módszerek helyett. Ha az emberek szívvel-lélekkel a szervezet mellett állnak, ez az elköteleződés az ügyfelekre is hatást fog gyakorolni.

Tudj meg többet Az ügyfélhűség nagykövete képzésről!

A képzés áttekintése

Bevezetés

Az ügyfélhűség nagykövete képzés során a frontline vezetők elsajátítják azokat az elveket és gyakorlatokat, amelyekkel megnyerhetik az emberek és az ügyfelek hűségét. A vezetők megtanulják, hogyan modellezzék, tanítsák és erősítsék meg az empátiát, a felelősségtudatot és a nagylelkűséget.

A képzés kulcselemei

A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan:

  • Alakítsanak ki valódi emberi kapcsolatokat.
  • Figyeljenek és kommunikáljanak empatikusan.
  • Tárják fel az ügyfél valódi „megoldandó feladatát”.
  • Végezzenek utánkövetést a fejlődés és a problémák megoldása érdekében.
  • Adjanak és fogadjanak visszajelzést úgy, hogy azzal fejlesszék magukat és másokat.
  • Inspirálják a csapatot arra, hogy megosszák gondolataik és ötleteik legjavát.
  • Vezessenek eredményes hűségröpgyűléseket.

Ingyenes útmutató

6 módszer a bizalom kultúrájának kiépítésére és fenntartására

A vezetés nagy része a csapatok inspirálása a célok elérésére. De vajon mitől függ, hogy valóban elköteleződnek mellette?

Ingyenes útmutató

7 tipp a profi időmenedzsmenthez

A legtöbben túl sok időt töltenek a tűzoltással, és kevés időt a hosszútávú célok megvalósításával.

A FranklinCovey kínálta tanulási formák

Ez a képzés a FranklinCovey All Access Pass előfizetéses konstrukció része. Az előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a FranklinCovey minden anyagához – bárhol és bármikor van rájuk szükség.

Élő-online

Dinamikus képzés és fejlesztés bárhonnan elérhető online formában.

Tantermi

Jelenléti alkalmak keretében nyújtott szakértői képzés és fejlesztés.

On Demand

Bárhonnan, bármikor elérhető tartalmak.

Ügyfeleink sikertörténetei

Maersk Container Industri A/S

Nemzetközi sikertörténet

A Maersk észrevehető fejlődésen ment keresztül – köszönhetően a cég és a FranklinCovey Nordic Approach közös projektjének, amelynek keretében különböző célkitűzéseket és akcióterveket alkottak.

BT

Cselekedj lokálisan, hass globálisan!

A BT  Magyarország egyik legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontja. Stratégiai lokációnak számítanak a nemzetközi szervezeten belül fővárosi és debreceni irodájukkal. Küldetésükként fogalmazták meg, hogy alulról felfelé építkezve alakítsanak ki egy olyan tanulási kultúrát, amely megerősíti az egyéni és szervezeti fejlődés kiemelt szerepét.

Vágj bele még ma! Kérj bemutatót!

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent