A Centironál abban látják eredményességük kulcsát, ahogyan az emberekkel bánnak.

A fejlesztések másolhatóak, de az ügyfél- és munkavállalói élményben megjelenő kultúra a szervezet sajátja.

Probléma:
Jól működő szervezetként is keresték a lehetőséget hogyan növekedhetnének tovább. (A világ vezető ellátási láncai és cégei már ekkor is az ügyfeleik közé tartoznak.)

Cél: Áttörni az eddigi növekedési plafont / szintet lépni a saját piacukon.*
Megoldás:
Egy olyan példamutató vezető, aki lehetővé teszi a szervezeti kultúra céltudatos tervezést és mindezt működteti. A 7 szokás egy jól működő szervezetbe hozta el a növekedést a közös gondolkodási keret megteremtésével. Mindennek a cégen belüli folyamatos fenntartását a vállalati belső trénerek biztosítják.
 Eredmény:

Az ügyfél oldaláról: kiváló kiszolgálás, melyet a semmi sem lehetetlen légköre hat át.
A munkatársak szemszögéből: egy olyan munkahely, ahol fontosnak érezhetik magukat, így elkötelezetten, egymás támogatásával képesek dolgozni.

*Célelérés számokban:
– 103%-os nettó árbevételnövekedés az elmúlt 3 év során.
– 18%-os éves összenövekedési ráta az elmúlt 8 év során.
– A 3 legjobb európai munkahely egyike – Kiváló Munkahely intézet.

Hogyan működnek? A videóból kiderül!