A bizalom növelése

Képezz olyan vezetőket, akik növelik és fenntartják a bizalmat a szervezet egészében!

Építs bizalmat a szervezetedben!

A bizalom az egészséges szervezeti kultúra alapvető összetevője — kiépítésében pedig döntő szerepet játszik a vezetői csapat. A jó vezetők a munkahelyi viselkedésükkel és a kapcsolatépítéshez való hozzáállásukkal egyengetik a magas bizalmi szintű kultúrához vezető utat.  

Amikor a munkatársak és a vezetőség között kölcsönös bizalom alakul ki, a teljesítmény drámai mértékben növekszik. Az emberek energikusabbá és elkötelezettebbé válnak, jobban együttműködnek egymással, hatékonyabban dolgoznak, kreatívabb megoldásokat találnak, és hosszú távon kiemelkedő eredményeket érnek el.

A jó hír az, hogy a bizalom nem veleszületett tulajdonság — sokkal inkább egy képesség, amely mindenki számára tanulható. A FranklinCovey kutatásokkal alátámasztott tartalmai, szakértő tanácsadói és innovatív technológiája segít a vezetőknek, hogy növeljék a bizalmat, és magasra tegyék a lécet önmaguk és a szervezetük számára.

A bizalomépítéshez szükséges kulcskészségek

A kiváló vezetők integritásukkal, empátiájukkal és odafigyelésükkel teremtenek bizalmat.

Integritás a cselekvésben

Őszinte és etikus cselekvésre törekszünk.

Kapcsolatépítés

Igyekszünk megérteni kollégáink céljait, prioritásait, érdekeit és nézőpontjait.

Ingyenes útmutató

7 módszer hogyan építsünk kölcsönös bizalmat csapatunkkal

A hiteles vezetők tudják hogyan építsék ki a szervezet – és a benne dolgozó egyének – fejlődéséhez szükséges bizalmat.

Ingyenes útmutató

6 módszer a bizalom kultúrájának kiépítésére és fenntartására

A vezetés nagy része a csapatok inspirálása a célok elérésére. De vajon mitől függ, hogy valóban elköteleződnek mellette?

Ügyfeleink sikertörténetei

Tondach

A teljesítmény kulcsa a kommunikáció

A Tondach Magyarország arról számolt be, hogy hiányosságok mutatkoztak a termelésben és nehézségekkel küzdöttek a megváltozott vevői igényekre való reagálás tekintetében. Kritikus jelentőségűvé vált visszaépíteni a bizalmat, javítani a kommunikáción.

Gyártó cég

Nemzetközi sikertörténet

Az ügyfél növelte a minőséget, és csökkentette a költségeket azzal, hogy szinte minden, vegyes eredetű korábbi anyagot az All Access Pass tartalmakkal váltott fel – beleértve többféle képzési területet, online learning modulokat, Jhana-cikkeket, virtuális képzéseket és felméréseket is.

Centiro

Nemzetközi sikertörténet

A Centironál abban látják eredményességük kulcsát, ahogyan az emberekkel bánnak. A fejlesztések másolhatóak, de az ügyfél- és munkavállalói élményben megjelenő kultúra a szervezet sajátja.

A tanulási folyamat ereje

A tartós viselkedésváltozás belülről indul – a magja az, akik vagyunk, és ahogyan látjuk a világot. Ebből fakad az, ahogyan végezzük a munkánkat, és ahogyan másokat vezetünk. A FranklinCovey Impact Journey-k ötvözik világszínvonalú tartalmainkat, tapasztalt szakértőink tudását, illetve a szemlélet- és viselkedésváltozást támogató dinamikus platformunk lehetőségeit.

Ízelítő egy tanulási folyamatunkból:

Bizalomépítés vezetőként

  • 01 Élő-online képzés
    A bizalom sebessége vezetőknek

    Teremts bizalmat, hogy a csapattagok energikusabbá és elkötelezettebbé váljanak! Ez a képzés segíti a csapatot az eredményesebb együttműködésben, a hatékonyabb munkavégzésben és abban, hogy fenntartható eredményeket érjenek el.

    Időtartam: 2 nap

  • 02 Mikrotanulás
    Vezetői eszköz a hírnév kiépítésére

    Vezetőként arra is figyelmet kell fordítanunk, hogy felépítsük és fenntartsuk személyes hitelességünket. Hitelesség nélkül nem lesznek olyan emberek, akik önként követnek minket, ez pedig alacsony teljesítményű, motiválatlan csapatokat eredményez.

    Időtartam: 15 perc

  • 03 Mikrotanulás
    Osszuk meg a cselekedeteink mögött meghúzódó szándékot a csapatunk tagjaival!

    Lehet, hogy a csapattagok nem mindig értenek egyet az indoklásoddal, de legalább tudni fogják, miért cselekszel úgy, ahogy.

    Időtartam: 10 perc

  • 04 InSight-modul
    Fejlődjünk! – Adjuk meg a bizalmat!

    A bizalom megadásával a szívet és az értelmet is megnyerhetjük.

    Időtartam: 10 perc

  • 05 Excelerator-modul
    4. szokás: Gondolkodj nyer-nyerben!

    Köteleződj el a kölcsönös nyereség – nem pedig a versengés – mellett a másokkal való interakcióidban!

    Időtartam: 30-60 perc

Építsd ki és tartsd fenn a vezetésben való bizalmat!

Kérj bemutatót!

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent

Hoppá! Az űrlap nem található.