Magyar sikertörténetünk.

Kik ők?

Hosszú évek óta a tanulás-fejlesztés elkötelezett hívei: már 2018. október 13. óta All Access Pass ügyfélként dolgoznak a közösségük tanulási kultúrájának megteremtésén.

A Contact Center munkatársainak többsége a bejövő ügyfelekkel foglalkozik. Emellett van egy jelentős kifelé irányuló hívásokkal foglalkozó részlegük, a háttértámogatás pedig a bank üzemszerű működését segíti.
Lokációk: Budapest, Zalaegerszeg és a frissen nyílt pécsi fiók.

A program motorjai:
Pesti Kornélia OTP Bank Contact Center – Vezető
Kun-Nagy Klára Contact Center – Értékesítés Támogató és Képzési Osztály, osztályvezető
Hegedűs Hajnalka Contact Center – Értékesítés-támogatási manager, belső tréner
Megoldás:

Bevezették A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása programot az egész szervezetben.

 Eredmény:

Külső és belső ügyfelek elégedettségének növekedése.

Mit csináltak másként a céljaik eléréséhez? A videóból kiderül.

Rövidebb verzió itt elérhető.