Magyar sikertörténetünk.
| Kik ők? |
Hosszú évek óta a tanulás-fejlesztés elkötelezett hívei: már 2018. október 13. óta All Access Pass ügyfélként dolgoznak a közösségük tanulási kultúrájának megteremtésén. A Contact Center munkatársainak többsége a bejövő ügyfelekkel foglalkozik. Emellett van egy jelentős kifelé irányuló hívásokkal foglalkozó részlegük, a háttértámogatás pedig a bank üzemszerű működését segíti. Lokációk: Budapest, Zalaegerszeg és a frissen nyílt pécsi fiók. A program motorjai: Pesti Kornélia OTP Bank Contact Center – Vezető Kun-Nagy Klára Contact Center – Értékesítés Támogató és Képzési Osztály, osztályvezető Hegedűs Hajnalka Contact Center – Értékesítés-támogatási manager, belső tréner |
| Megoldás: |
Bevezették A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása programot az egész szervezetben. |
| Eredmény: |
| Külső és belső ügyfelek elégedettségének növekedése. |
Mit csináltak másként a céljaik eléréséhez? A videóból kiderül.
Rövidebb verzió itt elérhető.



