Az Opryland az egyik legnagyobb konferenciahotel az Egyesült Államokban.

Nem hozták az elvárt számokat és nem találtak rá megoldást.

Nemzetközi sikertörténetünk.

Probléma:
A hatalmas szállodakomplexum (2881 szoba, 4000 alkalmazott, 400 vezető) mérete és összetettsége miatt nehezen találnak megoldást a 40%-50% között ragadt vendégelégedettségi mutatók növelésére.

Cél:  A vendégelégedettség növelése.

Megoldás:
A megvalósítás 4 alapszabályát vezették be 75 részlegen a vezetők segítségével. Ennek során hétről-hétre minden csapat arra fókuszált, amivel az adott területen emelni tudják az ügyfél-elégedettséget.

 Eredmény:

Már hat hónap alatt 40%-ról tartósan 60% fölé emelkedtek a vendég-elégedettségi mutatók.

A személyzet elköteleződése a közös cél mellett eddig nem látott mértékűvé vált. Minden munkatárs maga határoz meg és vállal olyan feladatot heti rendszerességgel, amivel hozzájárulhat a vendégek elégedettségéhez. Eközben a fókusz a hibák helyett a megoldás megtalálására került.

Egy év alatt számtalan területen értek el jelentős és mérhető előrelépést. Néhány kimagasló eredményük:

– A rendezvények utáni pozitív értékeléseket 82%-ról 98%-ra növelték.

30%-ról 45%-ra növelték az ötös értékelések arányát.

– Az IT problémák megoldási idejét 55 percről 9 percre csökkentették.

– A szobaszervíz problémákat 8,8%-ról 2,2%-ra csökkentették.

– A nem fogadott hívások arányát 10%-ról 3,8%-ra csökkentették.

– Az ételminősítéseknél ötös elégedettségi értékelések arányát 52%-ról 71,4%-ra növelték.



Hogyan tudtak tartósan fenntartani magas vendég-elégedettségi szintet? A videóból kiderül!

Hosszabb, régebbi verzió: