A Gwinnett Orvosi Központ szakmai eredményei mindig kiválóak voltak, de az ügyfél-elégedettség nem érte el a kívánt szintet.

Egy nagyobb épületbővítés mellett úgy döntöttek, a kollégákat is fejlesztik az elégedettség növelése érdekében.

Nemzetközi sikertörténetünk.

Probléma:
Hiányzott a mindenki számára érthető cél, ezért 1%-on kullogott az ügyfél-elégedettség. Kizárólag a szakmai kiválóságra törekedtek, és nem vették figyelembe az ügyfelek egyéb igényeit.

Cél:  Az elégedettség növelése.
1. A teljes intézményt érintő célként az ételek megfelelő hőfokon tartását tűzték ki célul, miközben az időben meg is érkezik a beteghez. Az addig 30%-os eredményüket 60%-ra tervezték feltornázni.
2. A szülészeten pedig az elégedettségi szintet 10-ről 30%-ra akarták emelni.
Megoldás:
A megvalósítás 4 alapszabályával új folyamatok kiépítésébe kezdtek. Három ponton is mérték az ételek hőmérsékletét, hogy megtudják hol érdemes javítaniuk. Könnyen követhető szabályt hoztak, mennyi idő alatt érkezzen a beteghez az étel.
A szülészeten biztosították az anyák megfelelő szintű informáltságát.
 Eredmény:

Mire az új épületbe beköltözhettek, a régi problémákat hátra hagyták: elérték a 99%-os elégedettséget.

Emellett:
– Az ételek felszolgálása időben és megfelelő hőmérsékleten történik.
– A szülészeten magasabb elégedettségi számokat értek el, mint várták.

Hogyan tudtak tartós változást elérni az ügyfél-elégedettségben? A videóból kiderül!