Az ügyfélhűség nagykövete
Kötelezd el csapatodat, hogy bármely ügyfél hűségét megnyerhessétek!
Hűségesek-e az ügyfelek a szervezetedhez? Az ügyfélélmények minősége 70%-ban a frontline munkatársak viselkedésén múlik. A hűséget ösztönző viselkedés azonban nem alakul ki inspiráció és számonkérhetőség nélkül — ehhez pedig bottom-up megközelítés szükséges a jellemző top-down vállalati módszerek helyett. Ha az emberek szívvel-lélekkel a szervezet mellett állnak, ez az elköteleződés az ügyfelekre is hatást fog gyakorolni.
Tudj meg többet Az ügyfélhűség nagykövete képzésről!
A képzés áttekintése
Bevezetés
Az ügyfélhűség nagykövete képzés során a frontline vezetők elsajátítják azokat az elveket és gyakorlatokat, amelyekkel megnyerhetik az emberek és az ügyfelek hűségét. A vezetők megtanulják, hogyan modellezzék, tanítsák és erősítsék meg az empátiát, a felelősségtudatot és a nagylelkűséget.
A képzés kulcselemei
A képzés során a résztvevők megtanulják, hogyan:
- Alakítsanak ki valódi emberi kapcsolatokat.
- Figyeljenek és kommunikáljanak empatikusan.
- Tárják fel az ügyfél valódi „megoldandó feladatát”.
- Végezzenek utánkövetést a fejlődés és a problémák megoldása érdekében.
- Adjanak és fogadjanak visszajelzést úgy, hogy azzal fejlesszék magukat és másokat.
- Inspirálják a csapatot arra, hogy megosszák gondolataik és ötleteik legjavát.
- Vezessenek eredményes hűségröpgyűléseket.
Ingyenes útmutató
A vezetés nagy része a csapatok inspirálása a célok elérésére. De vajon mitől függ, hogy valóban elköteleződnek mellette?
Ingyenes útmutató
A legtöbben túl sok időt töltenek a tűzoltással, és kevés időt a hosszútávú célok megvalósításával.
Ez a képzés a FranklinCovey All Access Pass előfizetéses konstrukció része. Az előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a FranklinCovey minden anyagához – bárhol és bármikor van rájuk szükség.
Dinamikus képzés és fejlesztés bárhonnan elérhető online formában.
Jelenléti alkalmak keretében nyújtott szakértői képzés és fejlesztés.
Bárhonnan, bármikor elérhető tartalmak.