Segítsük partnereinket sikerre! Zárás – Az üzlet megkötése

Köss több üzletet a legkiválóbb szakemberek gondolkodásmódjának és készségtárának alkalmazásával!

Több mint tíz éven át dolgoztunk értékesítési szakemberekkel a világ minden tájáról – ennek során megfigyeltük, hogy két jellemző viselkedési forma akadályozza a sikeres üzletkötést:

  • Az értékesítési prezentációk jó része már az előadást megelőzően kudarcra van ítélve. Az értékesítők nem a folyamat zárásaként, hanem a nyitásaként kezelik azt.
  • A prezentációk rengeteg információt tartalmaznak, a döntési folyamatot azonban kevéssé segítik. Nem csoda, ha a reakció többnyire a következő: „Köszönjük, még átgondoljuk”, vagy: „El tudna küldeni nekünk néhány diát?”. Egyértelmű, hogy nem történik érdemi döntéshozatal.

A Segítsük partnereinket sikerre: Zárás – Az üzlet megkötése képzést arra fejlesztettük ki, hogy segítsen az értékesítési vezetőknek és csapataiknak még több üzletet megkötni azáltal, hogy a szakma krémjének gondolkodásmódját és készségtárát alkalmazzák.

A Zárás – Az üzlet megkötése áttekintése Craig Christensennel

A képzés részletei

Hogyan gondolkodnak a legjobban teljesítő értékesítők?

Az értékesítők top 5%-a eltérő megközelítéssel rendelkezik a zárást illetően. Tisztában vannak vele, hogy egy üzlet lezárása nem egyszeri esemény, hanem sikeres döntések sorozatának eredménye, amely jóval azelőtt indul meg, hogy a szerződést aláírnák. Tudják, hogy az üzlet megnyerése – vagy elvesztése – azon múlik, hogy hozzájárultak-e a döntési folyamathoz.

Mit csinálnak másként a legjobban teljesítő értékesítők?

  • Nyer-nyer szándékkal kötnek üzleteket.
  • Gondosan felkészülnek minden ügyféltalálkozó előtt, hogy megteremtsék a jó döntéshozatal feltételeit.
  • Kevesebb időt töltenek egyoldalú kommunikációval és többet azzal, hogy az ügyféllel közösen megvitassák az üzleti érdekeket leginkább szolgáló döntéseket.
  • Egyszerű és megbízható folyamatot követve döntik el, hogy készen állnak-e a zárásra.

Az eredmény

Tapasztalataink azt mutatják, hogy amikor az értékesítők elsajátítják ezt a gondolkodásmódot és készségtárat, a sikeresen megkötött üzletek száma drámai mértékű növekedésnek indul. Azáltal, hogy
segítik ügyfeleiket a lehető legjobb döntések meghozatalában, az értékesítők nagyobb eséllyel érnek el kölcsönösen előnyös eredményeket – az üzletkötés így mindenki számára elégedettségre ad okot.

Ingyenes útmutató

Vezessünk értő figyelemmel: 9 tipp tartalmas beszélgetések vezetéséhez

A legjobb kommunikációs készséggel rendelkezők nem csak kiváló szónokok, de nagyszerű hallgatók is.

Ingyenes útmutató

6 módszer a bizalom kultúrájának kiépítésére és fenntartására

A bizalomépítés és a csapatok inspirálása a teljesítménycélok elérésére mind a gyümölcsöző kultúra kialakításának része.

A FranklinCovey kínálta tanulási formák

Ez a képzés a FranklinCovey All Access Pass® előfizetéses konstrukció része. Az előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a FranklinCovey minden anyagához – bárhol és bármikor van rájuk szükség.

Élő-online

Dinamikus képzés és fejlesztés bárhonnan elérhető online formában.

Tantermi

Jelenléti alkalmak keretében nyújtott szakértői képzés és fejlesztés.

On Demand

Bárhonnan, bármikor elérhető tartalmak.

Vágj bele még ma!

Kérj bemutatót!

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Kérjük, hogy fejtsd ki miben tudunk segíteni neked vagy a szervezetednek!
Consent(Kötelező)
Consent
FranklinCovey
Adatvédelmi Összefoglaló

A süti (angolul „cookie”) egy olyan adat, amit a meglátogatott weboldal küld a látogató böngészőjének (változónév-érték formában), hogy az eltárolja azt, és a későbbiekben ugyanaz a weboldal be tudja tölteni a tartalmát. A sütinek lehet érvényessége. Érvényes lehet a böngésző bezárásáig, de korlátlan ideig is. A későbbiekben minden HTTP(S) kérésnél ezeket az adatokat is elküldi a böngésző a szervernek. Ezáltal a felhasználó gépén lévő adatokat módosítja.

A modern weboldalszolgáltatások természeténél fogva szükség van sütikre, melynek funkciója, hogy egy felhasználót megjelöljön (például, hogy belépett az oldalra), és annak megfelelően tudja a következőkben kezelni, akár későbbi visszatérésekor azonosítani őt. Erről a felhasználónak nem minden esetben van tudomása, és alkalmas lehet arra, hogy a felhasználót a weboldal üzemeltetője vagy más olyan szolgáltató kövesse, akinek a tartalma be van építve az oldalban (pl. Facebook, Google Analytics). Ezáltal profil jön létre róla, amely esetben pedig a süti tartalma személyes adatnak tekinthető, ezért szükséges tájékoztatni a felhasználót.

Hoppá! Az űrlap nem található.