A Centironál abban látják eredményességük kulcsát, ahogyan az emberekkel bánnak.
A fejlesztések másolhatóak, de az ügyfél- és munkavállalói élményben megjelenő kultúra a szervezet sajátja.
Probléma: |
Jól működő szervezetként is keresték a lehetőséget hogyan növekedhetnének tovább. (A világ vezető ellátási láncai és cégei már ekkor is az ügyfeleik közé tartoznak.) Cél: Áttörni az eddigi növekedési plafont / szintet lépni a saját piacukon.* |
Megoldás: |
Egy olyan példamutató vezető, aki lehetővé teszi a szervezeti kultúra céltudatos tervezést és mindezt működteti. A 7 szokás egy jól működő szervezetbe hozta el a növekedést a közös gondolkodási keret megteremtésével. Mindennek a cégen belüli folyamatos fenntartását a vállalati belső trénerek biztosítják. |
Eredmény: |
Az ügyfél oldaláról: kiváló kiszolgálás, melyet a semmi sem lehetetlen légköre hat át. A munkatársak szemszögéből: egy olyan munkahely, ahol fontosnak érezhetik magukat, így elkötelezetten, egymás támogatásával képesek dolgozni. *Célelérés számokban: – 103%-os nettó árbevételnövekedés az elmúlt 3 év során. – 18%-os éves összenövekedési ráta az elmúlt 8 év során. – A 3 legjobb európai munkahely egyike – Kiváló Munkahely intézet. |