Költségcsökkentést mellett próbáltak a megnövekedett ügyféligényeknek megfelelni.
Nemzetközi sikertörténetünk.
Probléma: |
Az ügyfelek nagyobb teljesítményt vártak, melyet azonban nem tudott a vezetés újabb erőforrások bevonásával megalapozni. Eközben pedig nem volt a dolgozók közötti együttműködés zökkenőmentes, így folyamatosan magas számban történtek balesetek. Cél: – Minimalizálni a baleseteket. – Alkalmazkodni az ügyfelek igényeihez. – Valódi csapatmunka megvalósítása. |
Megoldás: |
200 felső vezető kapott képzést A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása megtartására – azaz vált belső trénerré, és így 8000 dolgozóhoz jutott el a program. Az egyének viselkedésének megváltoztatásával újjáformálták a szervezeti kultúrájukat. A program hatására minőségbiztonsági előírásokat vezettek be valamennyi területen. |
Eredmény: |
A példamutató vezetőknek hála közös nyelvet kezdtek használni és valóban elkezdték megérteni egymást. „Az önzés kultúráját felváltotta a csapatmunka kultúrája.” – Csökkent a költségigény, megháromszorozódott a termelékenység -mindez a viselkedés és a hozzáállás megváltozása miatt. – A balesetek száma csökkent. – Nagyobb figyelmet kaptak az emberek. – Nőtt az elköteleződés. – Megindult az egymás felé támasztott bizalom, ezzel a nyíltabb kommunikáció. – A 7 szokás nem csak a munkában, de a mindennapokban is változást hozott a dolgozók életében. |