Költségcsökkentést mellett próbáltak a megnövekedett ügyféligényeknek megfelelni.

Nemzetközi sikertörténetünk.

Probléma:
Az ügyfelek nagyobb teljesítményt vártak, melyet azonban nem tudott a vezetés újabb erőforrások bevonásával megalapozni. Eközben pedig nem volt a dolgozók közötti együttműködés zökkenőmentes, így folyamatosan magas számban történtek balesetek.

Cél:
– Minimalizálni a baleseteket.
– Alkalmazkodni az ügyfelek igényeihez.
– Valódi csapatmunka megvalósítása.

Megoldás:
200 felső vezető kapott képzést A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása megtartására – azaz vált belső trénerré, és így 8000 dolgozóhoz jutott el a program.
Az egyének viselkedésének megváltoztatásával újjáformálták a szervezeti kultúrájukat. A program hatására minőségbiztonsági előírásokat vezettek be valamennyi területen.

 Eredmény:

A példamutató vezetőknek hála közös nyelvet kezdtek használni és valóban elkezdték megérteni egymást. „Az önzés kultúráját felváltotta a csapatmunka kultúrája.”


– Csökkent a költségigény, megháromszorozódott a termelékenység -mindez a viselkedés és a hozzáállás megváltozása miatt.

– A balesetek száma csökkent.

– Nagyobb figyelmet kaptak az emberek.

– Nőtt az elköteleződés.

– Megindult az egymás felé támasztott bizalom, ezzel a nyíltabb kommunikáció.

– A 7 szokás nem csak a munkában, de a mindennapokban is változást hozott a dolgozók életében.


Hogyan tudtak magasabb igényeket kielégíteni költségcsökkentés mellett? A videóból kiderül!