A  Shoptec Kft. üzletberendezések, raktári és gyógyszertári polcok, valamint egyedi fém alkatrészek gyártója.

Probléma:
A gyártás nem tudta követni a tulajdonostól beérkező mennyiségi igényt. 60-70%-ig lehetett kiterhelni a termelést, ha ennél többet vállaltak, akkor elcsúsztak a határidővel.
 
Probléma röviden: határidő tartása.

Megoldás:
Mindez a célok megjelölésének hiányából fakadt. A 4Dx (A megvalósítás 4 alapszabálya – The 4 Disciplines of Excecution) a pontosan meghatározott célok elérésére fókuszál.

Eredmény:
A határidőre történő kiszállítás arányát 70-80%-ról három hónap alatt 93%-ra növelték.

Mi változott: Legfőbb cél a határidőre történő kiszállítás lett – így világossá vált, mi is szükséges ehhez. A szervezet minden szintjén megindult a kommunikáció a célokról és a hozzájuk vezető lépésekről, így bevonva mindenkit a megvalósításba.

Mindezért mit tettek? A videóban elmondják.