A Copa Airlines regionális légitársaságból Latin-Amerika legjobbra értékelt összekötő légitársaságává vált.
Nemzetközi sikertörténetünk.
Probléma: |
Csupán a járatok fele indult pontosan, ami a szervezeti működésük újragondolását tette szükségessé. Cél: A legjobb légi összeköttetéseit biztosítani az utasok számára Latin-Amerikában. |
Megoldás: |
Felmérték mi a fontos az utasaik számára és ehhez dolgoztak ki működési tervet. A pontosságra helyezték a hangsúlyt. Felismerték, hogy amit nem mérünk, azt fejleszteni sem tudjuk. Valamennyi folyamatukat monitorozni kezdték. Mérték, hogy mennyi időre volt szükség az egyes tevékenységekhez, majd ezek alapján egyszerűsítették. A pontosság olyan közös céllá vált, amit aztán minden terület a saját működésével támogatni tudott. Minden munkatárs számára világossá vált, hogyan járul hozzá munkájával a szervezet céljához. Ezzel együtt megjelent a saját, szűken vett feladatokon túlmutató, a közös célért vállalt felelősség érzete, és a proaktivitás. |
Eredmény: |
A munkavállalók a szervezet minden szintjén tisztában vannak a célokkal, ezáltal a pontosság és az utasok elégedettsége növekedett. Az üzleti eredmények sem maradtak el, így tudott a Copa Airlines növekedni és a saját területén kiemelkedő szereplővé válni. |