REFLEKTORFÉNYBEN AZ ÜGYFÉL — MARKETING ÉS REKLÁM
Nemzetközi sikertörténetünk.
A szervezet kihívása
Egy nemrég történt bővítés után az Innereactive csapata elsősorban kezdő vezetőkből és frissdiplomás alkalmazottakból állt, változó szintű tapasztalattal és tudással. Az Innereactive arra törekedett, hogy felkeltse az elhivatottságot és a céltudatosságot a csapattagok munkahelyi és magánéletében. Mivel cégen belül nem álltak rendelkezésükre a megfelelő eszközök, az Innereactive-nek szüksége volt egy partnerre, aki minőségi tartalmakat, anyagokat és támogatást tud nyújtani, amelyek mind informatívak, mind érdekesek az alkalmazottak számára.
A megoldás
Az Innereactive a FranklinCovey-hoz fordult, és a következő élő képzéseket választotta: A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása®, illetve 5 döntés a kivételes teljesítményért®. A csapat a FranklinCovey All Access Pass® konstrukciójában tanult tovább, és a fejlesztéssel kapcsolatos elképzelésük az általánosan elterjedt egyszeri alkalmaktól egy fenntartott, multimodális tanulási folyamat felé mozdult el. A megközelítésük bátorítja a tudás átadását és a megszerzett készségek gyakorlatban történő alkalmazását.
„A FranklinCovey All Access Pass konstrukciója megadja számomra a szükséges eszközöket ahhoz, hogy testre szabott, érdekfeszítő képzést nyújtsak a csapatomnak” – fogalmazta meg a HR-vezető, Heather Morrison.
„Ajtót nyitott az összes csapattag számára, hogy kipróbálják magukat a szakmai fejlődés különböző területein. Ezeket a változatos tartalmakat könnyű megérteni, és könnyű beilleszteni a munkarendbe.”
Az Innereactive vezetői a Jhana-portált® is használják, amely kis adagokban kínál tanulást vezetőknek. Amikor a vezetők sikeresek, a jótékony hatás az egész szervezetben továbbgyűrűzik.
Eredmények
A FranklinCovey ellátta az Innereactive-ot azokkal az eszközökkel, amelyekkel mind az egyéni, mind a csapatszintű fejlődést ösztönözni tudták – ami segített a cégnek elérni kulcsfontosságú üzleti céljait. A csapat szervezési és tervezési készségei, valamint hatékony kommunikációja drámaian megnövelte az eredményességet és a produktivitást. Az alkalmazottak elégedettek – így az ügyfelek is azok lesznek.
„Cégünk hisz abban, hogy nem csupán alkalmazottakat, hanem embereket fejlesztünk” – fejtette ki a tulajdonos, Samantha Toth. „Az élő képzések és az All Access Pass segített nekünk elérni ezt a célt.”
A szervezetről
Az Innereactive marketing- és reklámügynökség, székhelyük Grand Rapidsban, Michigan államban van. Csapatuk marketingszakértőkből, tervezőgrafikusokból, webfejlesztőkből, valamint üzletfejlesztési és projektmenedzsment-specialistákból áll.
RÖVID ÁTTEKINTÉS
Iparág: Marketing és reklám
Alkalmazottak száma: 25
A lehetőség: Az Innereactive arra fókuszált, hogy a tanulásközpontú kultúra megteremtésén keresztül keltse fel az emberekben rejlő céltudatosságot és elhivatottságot. A FranklinCovey All Access Pass konstrukciójának köszönhetően a csapat megfelelő eszközökkel rendelkezik ahhoz, hogy egyénileg fejlődjenek, és csapatként elérjék a kulcsfontosságú üzleti célokat.
Az általuk használt megoldások:
- Jhana-portál (online tudástár napi kihívásokra)
A FranklinCovey All Access Pass® lehetőséget nyújt, hogy Ön tágítsa befolyásolási körét, elérje üzleti céljait, és fenntartható módon növelje a teljesítményt. Hozzáférést ad a FranklinCovey hatalmas tudástárához, beleértve a tréningek anyagait, a felméréseket, a szükséges eszközöket és segédanyagokat – mindezt élő, élő-online és On Demand formában egyaránt. További információkért kérjük, keresse FranklinCovey-kapcsolattartóját vagy központi elérhetőségeinket!
KAPCSOLÓDÓ: A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása Együttműködési lehetőségeink
FranklinCovey Co. All rights reserved.