A csapattagok nem teljesítik a meetingen megbeszélteket?

Mit tegyünk?

Ha a meetingeket nem követi cselekvés, hatástalanná válnak.

A csapattagok nem tartják fontosnak a feladatokat, vagy túl elfoglaltak ahhoz, hogy foglalkozzanak velük.

Hogyan kezeljük?

1. A feladattal együtt rögzítsük annak határidejét is!

Ha nem személyesen zajlik a meeting, jelöljünk ki valakit, aki frissíti a csapat naptárát.

2. A lehető legpontosabban jelöljük ki a határidőket!

Kerüljük a félreérthetőséget! Például: „Kérlek, küldd el nekem a harmadik negyedéves értékelést június 3-án délután 5 óráig”.

3. Magyarázzuk el, melyik feladat miért fontos!

Próbáljunk meg minden feladatot egy olyan célhoz kapcsolni, amely a csapat vagy akár az egész szervezet számára is kulcsfontosságú.

4. A csapattagok szóban is kötelezzék el magukat!

Az emberek nagyobb eséllyel valósítják meg a feladataikat, ha az egész csapat előtt szóban is felelősséget vállaltak értük.

5. A felelős nélkül maradt feladatokat még a meeting vége előtt osszuk ki!

Ha egy feladatnak nincs kijelölt felelőse, szinte biztos, hogy el fog felejtődni.

6. Zárjuk a meetinget a számonkérhetőség jegyében!

Például: „Fókuszáljunk az e heti határidők tartására, hogy az új termékváltozat időben megjelenhessen.”

 

A meeting után:

7. Küldjünk összegző e-mailt rögtön a megbeszélés után!

Tartalmazza az értekezleten elhangzottakat és egy pontos listát arról, ki milyen feladatokat vállalt.

8. Akinél szükséges, személyesen is kövessük a vállalásokat!

Hasznos lehet, ha személyesen győződünk meg arról, hogy azok a csapattagok is terv szerint haladnak, akikről úgy gondoljuk, hogy el tudnak úszni. Ennek legegyszerűbb módja, ha megkérdezzük az adott személyt, hogy minden világos-e a számára, akár többször.

9. A feladatokat vezessük online!

Így egyértelmű lesz mikorra mit várunk el.

10. Jelöljünk ki projektfelelőst!

Ez a kolléga felel majd a feladatok mindennapos koordinációjáért, ránk pedig mindössze az emlékeztetők kiküldése marad. Ha a feladatok több csapat bevonódását igénylik, mindegyik csapathoz rendeljünk egy-egy projektfelelőst!

11. Ha a teljesítmény csökken, járjunk utána!

Bármilyen kitartóan is próbálkozunk, lehet, hogy valakinél félrecsúszik a folyamat. Igyekezzünk megérteni, mi történhetett. Biztos, hogy az adott személy hibázott vagy mi nem tettünk meg mindent? Visszajelzéseken keresztül kommunikáljuk az elvárásainkat, és dolgozzunk ki egy tervet a hasonló problémák megelőzésére!

 

Első lépés a kiválóság felé

A tartós viselkedésváltozás belülről indul — a magja az, akik vagyunk, és ahogyan látjuk a világot. Ebből fakad az, ahogyan végezzük a munkánkat, és ahogyan másokat vezetünk. Tartalmaink az eredményesség örök érvényű, egyetemes alapelveire épülnek, és mind a gondolkodásmód formálásában, mind a viselkedésváltozásban segítik az embereket.

Érdekel hogyan teheted eredményesebbé a hatékonyságfejlesztési folyamatokat?

A FranklinCovey örökérvényű alapelveken nyugvó megoldásaival időtállóbb folyamatokat alakíthatsz ki akár TPM, Six Sigma, LEAN, Kaisen vagy más módszertannal dolgozol.

Olyan folyamatokban adunk segítséget az ingyenes online eseményünkön, ahol a munkatársak mind egyénileg, mind kollektíven olyan viselkedésváltozásokat érnek el, amelyek drámai fejlődést eredményeznek. Együttesen képessé válnak az adott szervezet legnagyobb kihívásait teljesíteni.

Online programunkon 2023. november 24.-én (9.00-10.30) kielemezzük hogyan teheted a saját folyamataidat tartóssá és lehet eredményesebb a szervezeted ezáltal.

 

www.franklincovey.hu/idotallo-fejlesztesek

Csatlakozz!

Olyan vezetőknek, HR, LnD, Lean, TPM fejlesztési szakembereknek, akiket frusztrál, hogy a hatékonyságfejlesztési folyamataik elhalnak és valóban tenni akarnak a fejlesztések eredményességéért.

Beszélgetőpartnereink több szektorból érkeznek, így még több nézőpontot kapunk.

SZEPESSI ZOLTÁN, hatékonyságfejlesztési szakértő, tréner – FranklinCovey Magyarország
KISS SZABOLCS, Senior Director, Global Procurement – National Instuments
BALOGH FERENC, Head of Operations – Balluff Elektronika Kft.
CSER GÁBOR, tulajdonos, ügyvezető – Digitop Kft.
BÖLCSFÖLDI LÁSZLÓ, ügyvezető – FranklinCovey Magyarország

 

Arról fogunk beszélni és beszélgetni, hogy:

  • Mik a kudarc legfontosabb okai a sikertelen hatékonyságfejlesztési projektekben?
  • Milyen gondolkodásmódok és készségek nélkülözhetetlenek egy időtálló és eredményes bevezetéshez?
  • Milyen más eszközök és módszerek erősíthetik a kezdeményezések hatását?

Ha célod a tartós, kollektív viselkedésváltozás a kiemelkedő eredmények elérése érdekében, akkor csatlakozz!

Hogyan dolgozunk?

A szervezetekkel való stratégiai partnerségünk következtében a munkatársak mind egyénileg, mind kollektíven olyan viselkedésváltozásokat érnek el, amelyek drámai fejlődést eredményeznek. Együttesen képessé válnak az adott szervezet legnagyobb kihívásait megoldani, és átütő eredményeket elérni.

Miért érdemes ezt a FranklinCovey-tól hallanod?

A FranklinCovey 200 millió dollárt fektett a kutatás-fejlesztésbe, hogy segítsünk tartós viselkedésváltozást elérni a szervezetek hosszú távú sikeressége érdekében.

Regisztrálj az online programra!

2023. november 24. (9.00-10.30)

Kérjük, ha tanácsadó szervezetben dolgozol, erre az alkalomra ne jelentkezz!

A program ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött.

Ha felmerült benned bármilyen kérdés, amire nem kaptál választ az oldalon, akkor írj nekünk az office@franklincovey.hu címre, örömmel segítünk!

Regisztráció alábbi űrlap kitöltésével lehetséges

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Consent(Kötelező)
Consent

Hoppá! Az űrlap nem található.