Komoly változásokra kellett felkészülniük. Az iparáguk deregulációja drámaian átalakította az ügyfelek kiszolgálásának körülményeit.

Amikor már a problémájukra megoldást találtak a történelem egyik legpusztítóbb hurrikánjával is szembe kellett nézniük a Mississippi Power-nél.

Nemzetközi sikertörténetünk.

Probléma:
Kommunikáció kialakítása krízis helyzetekre. Hogyan reagáljanak a Katrina hurrikánra? A dolgozók elvesztették otthonukat, családtagjaikat.


Cél:  Találni egy általános megközelítést arra, ahogyan kommunikálnak, és hogyan kezelik az ehhez hasonló, külső erők által okozott helyzeteket. Emberi tettekkel reagálni az eseményekre.
Megoldás:

Bevezették A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása programot az egész szervezetben.

 Eredmény:


Krízishelyzetben 12 000 fő szárazföldi személyzetet tudtak Észak-Amerikából összehívni, hogy közösen cselekedjenek.

Hogyan állították vissza az áramszolgáltatást a Katrina hurrikán után? A videóból kiderül.