A Liferay teljesértékű digitális élményt nyújtó platformokat biztosít ügyfeleinek.

A piacukon néhány évente drámai változásokat élnek meg, és tudták, hogy ezeket csakis a kollégáikkal közösen hidalhatják át. Így tudatosan az embereikre kezdtek építeni.

Probléma:
Kihívást jelentett a változások megfelelő kezelése és a kiemelkedő kollégák megtartása. Gyakorlati eszközöket kerestek, amelyek a Liferay által megfogalmazott alapértékeket átültethetik a mindennapokba.


Cél:  A szervezetet közös alapértékre állítva növelni a munkatársaik és a szervezet eredményességét, ezáltal a fluktuációt is visszaszorítani.

„Elmozdítani a középmezőnyt.”*

Megoldás:
A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása megoldásunk egyértelműen összhangban van a Liferay szervezeti kultúrájával és alapértékeivel. Hatalmas előnyként élték meg, hogy egy munkatársuk képződött ki vállalati belső trénernek, és általa ismerkedtek meg a 7 szokással. Ezáltal nem csak a saját nyelvükre fordították le a tudásanyagot, de továbbra is folyamatosan finomhangolják működésüket a 7 szokás által.

 Eredmény:

A munkatársak képessé váltak a fontos feladatokra fókuszálni, proaktívabbá váltak, és hatékonyabb lett az együttműködés is köztük.

– Az önkéntes fluktuáció mértéke 20%-ról 6%-ra csökkent.
– A problémamegoldási idő a felére csökkent.
– 2 év elteltével látható, hogy a munkatársak 30%-a átlagosan teljesítőből példamutatóvá vált. (Lásd az alábbi grafikont.)*
– Az új kollégák felvételi folyamata 5 hétről 2 hétre csökkent.

A globális cégen belül egyre inkább felfigyelnek a magyar szervezetre és az általuk elért eredményekre. Így már a külföldi irodákban is átveszik a jól bevált magyar gyakorlatokat.

*Elmozdítani a középmezőnyt:

Hogyan néz ki jelenleg a működésük? A videóból kiderül!