A Liferay teljesértékű digitális élményt nyújtó platformokat biztosít ügyfeleinek.
A piacukon néhány évente drámai változásokat élnek meg, és tudták, hogy ezeket csakis a kollégáikkal közösen hidalhatják át. Így tudatosan az embereikre kezdtek építeni.
Probléma: |
Kihívást jelentett a változások megfelelő kezelése és a kiemelkedő kollégák megtartása. Gyakorlati eszközöket kerestek, amelyek a Liferay által megfogalmazott alapértékeket átültethetik a mindennapokba. Cél: A szervezetet közös alapértékre állítva növelni a munkatársaik és a szervezet eredményességét, ezáltal a fluktuációt is visszaszorítani. „Elmozdítani a középmezőnyt.”* |
Megoldás: |
A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása megoldásunk egyértelműen összhangban van a Liferay szervezeti kultúrájával és alapértékeivel. Hatalmas előnyként élték meg, hogy egy munkatársuk képződött ki vállalati belső trénernek, és általa ismerkedtek meg a 7 szokással. Ezáltal nem csak a saját nyelvükre fordították le a tudásanyagot, de továbbra is folyamatosan finomhangolják működésüket a 7 szokás által. |
Eredmény: |
A munkatársak képessé váltak a fontos feladatokra fókuszálni, proaktívabbá váltak, és hatékonyabb lett az együttműködés is köztük. – Az önkéntes fluktuáció mértéke 20%-ról 6%-ra csökkent. – A problémamegoldási idő a felére csökkent. – 2 év elteltével látható, hogy a munkatársak 30%-a átlagosan teljesítőből példamutatóvá vált. (Lásd az alábbi grafikont.)* – Az új kollégák felvételi folyamata 5 hétről 2 hétre csökkent. A globális cégen belül egyre inkább felfigyelnek a magyar szervezetre és az általuk elért eredményekre. Így már a külföldi irodákban is átveszik a jól bevált magyar gyakorlatokat. |