Tartós, kollektív viselkedésváltozás

INGYENES ÚTMUTATÓ

Az egyének, vezetők és csapatok eredményes programjainak kialakításához az oktatási és fejlesztési (L&D) vezetőknek többet kell tenniük a felszínes igényeket kielégítő képzések és tartalmak biztosításánál. Olyan megoldásokba érdemes befektetniük, amelyek mind egyénileg, mind kollektíven ösztönzik a viselkedésváltozást.

A tartós viselkedésváltozás belülről kifelé történik – a változás az emberek jellemével és látásmódjával kezdődik. A sikeres fejlesztési
programok olyan belső átalakuláson vezetik át a résztvevőket, amely képessé teszi őket arra, hogy megváltoztassák együttműködési
módjaikat, vezetési stílusukat. Ezt a fajta változást nehezebb elérni,
mint megtanítani valakinek egy új készséget vagy információt, de
sokkal jelentősebb és tartósabb hatást gyakorolhat a szervezetre.

Töltsd le legújabb útmutatónkat – Tartós kollektív viselkedésváltozás elérése: Útmutató L&D vezetők számára –, és bátran oszd meg szervezet más vezetőivel is!

Töltsd ki az űrlapot, hogy e-mailben érkezhessen az ingyenes útmutatónk hozzád.

FranklinCovey
Adatvédelmi Összefoglaló

A süti (angolul „cookie”) egy olyan adat, amit a meglátogatott weboldal küld a látogató böngészőjének (változónév-érték formában), hogy az eltárolja azt, és a későbbiekben ugyanaz a weboldal be tudja tölteni a tartalmát. A sütinek lehet érvényessége. Érvényes lehet a böngésző bezárásáig, de korlátlan ideig is. A későbbiekben minden HTTP(S) kérésnél ezeket az adatokat is elküldi a böngésző a szervernek. Ezáltal a felhasználó gépén lévő adatokat módosítja.

A modern weboldalszolgáltatások természeténél fogva szükség van sütikre, melynek funkciója, hogy egy felhasználót megjelöljön (például, hogy belépett az oldalra), és annak megfelelően tudja a következőkben kezelni, akár későbbi visszatérésekor azonosítani őt. Erről a felhasználónak nem minden esetben van tudomása, és alkalmas lehet arra, hogy a felhasználót a weboldal üzemeltetője vagy más olyan szolgáltató kövesse, akinek a tartalma be van építve az oldalban (pl. Facebook, Google Analytics). Ezáltal profil jön létre róla, amely esetben pedig a süti tartalma személyes adatnak tekinthető, ezért szükséges tájékoztatni a felhasználót.

Hoppá! Az űrlap nem található.