Kövessük a megvalósítás ütemét!
A megvalósítás 4 alapszabályának legnagyobb hatása.
A 4DX mérhetőségével és mérőszámaival a szervezetek és vezetők fenn tudják tartani (sőt idővel felülmúlhatják) az eredményeket.
Honnan tudhatod, hogy A megvalósítás 4 alapszabálya bevezetési folyamat a megfelelő ütemben halad? Ha nem tudod mérni, akkor nem tudod menedzselni sem. A FranklinCovey létrehozott egy mérőszámot, amit megvalósítás teljesítési mutatónak (XPS) nevezett el. Ez a mutató azt méri, hogy mennyi energiát és elkötelezettséget fordítasz a stratégiai céljaidra, és hogy a megfelelő ütemben haladsz-e vagy sem.
Ennek a mutatónak a követésével a szervezetek és vezetők egy pillantás alatt meg tudják mondani, hogy milyen ütemben haladnak a csapataik a céljaik elérésében. Minél magasabb a megvalósítás teljesítési mutató, annál jobbak az eredmények és annál nagyobb a képesség az eredmények fenntartására és felülmúlására.
Free Guide
80% of your results will come from 20% of your activities—are you focusing on the right ones?
Free Webcast
Join FranklinCovey’s Strategy Execution and Sales Leadership Experts, Jennifer Colosimo and Chris McChesney as they discuss a pillar of successful organizations.
A megvalósítás teljesítési mutató (XPS)
1. A létfontosságú cél elérése.
(A létfontosságú cél időarányos mérőszáma teljesül.)
2. A sikerokozók teljesítésének optimalizálása.
(Milyen következetesen teljesülnek a sikerokozók?)
3. Nagy hatású vállalások teljesítése.
(A csapat következetesen tesz vállalásokat és teljesíti is azokat.)
4. A számonkérés ütemének kialakítása.
(A csapat hetente egyeztet az eredményjelzőről és a vállalások teljesítéséről.)
Az XPS számítása
Az XPS számítása egyszerű, tulajdonképpen adunk egy értéket mindegyik összetevőre, majd összeadjuk őket. Az így kapott mutató betekintést nyújt a csapatunk teljesítményére és eredményeire.
Az alapszabályok elsajátítása a legfontosabb eredmény a vezetők vezetői számára. Ugyan mindig a elsődleges LÉC elérése lesz a legsürgetőbb és a legláthatóbb cél, ennél nagyobb eredmény a megvalósítási kultúra kialakítása – ahol a LÉC-eket újra és újra el tudják érni függetlenül a változó körülményektől. Az XPS egy olyan mutató, ami ebben tud segíteni.
Ahogyan az egyik legnagyobb ügyfelünk megfogalmazta „Már nem is úgy gondolunk a 4DX-re mint, egy módszerre. Egyszerűen már így valósítunk meg.”
Nézd meg, hogy mutatja be Chris McChesney a 4DX rendszer 4 alapszabályát a vezetők vezetői számára.
A 4DX rendszer szervezeti integrációja
Töltsd ki az alábbi űrlapot, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!