A szervezeti kultúra transzformálása viharos időkben

ingyenes online program | 2024. május 10.

Miért nincs komolyabb eredmény pedig egyre nagyobb a befektetett energia?

Szervezeti kultúra transzformálása

Az állandó „tűzoltás” – amikor minden sürgős és minden fontos – szinte már mindennapossá vált a szervezetek világában, amit egyre nehezebb kezelni minden szinten. Ezt érzik a vezetők, a HR, a kollégák is, sőt egyre nagyobb fejtörést okoz mindenkinek, hiszen nem csak az eredményes és fenntartható munkát nehezíti meg, hanem személyesen is erősen hat a szervezetben dolgozókra.

Első lépés a kiválóság felé

A tartós viselkedésváltozás belülről indul — a magja az, akik vagyunk, és ahogyan látjuk a világot. Ebből fakad az, ahogyan végezzük a munkánkat, és ahogyan másokat vezetünk. Tartalmaink az eredményesség örök érvényű, egyetemes alapelveire épülnek, és mind a gondolkodásmód formálásában, mind a viselkedésváltozásban segítik az embereket.

 

Érdekel hogyan tudod elérni a kiegyensúlyozott működést?

Egy olyan eseményre invitálunk, ahol veszünk egy mély levegőt és megnézünk néhány lehetséges, konkrét fejlesztési koncepciót, ami segíthet stabil alapelvek mentén újraformálni a kultúrát és tudatosan megteremteni egy új, kiegyensúlyozott szervezeti működést. Példákon keresztül bemutatjuk hogyan dolgozunk szervezeti transzformációkon a folyamat megtervezésétől, a kick-off rendezvényen át a folyamat menedzsmentig és az eredmények ünnepléséig.

Regisztrálj az oldal alján találhat űrlapon!

Kinek hasznos?

Olyan vezetőknek, HR, LnD vagy bárkinek, aki változtatna a mostani, nehezen kezelhető helyzeten.

Ha célod a tartós, kollektív viselkedésváltozás a kiemelkedő eredmények elérése érdekében, akkor mindenképp tarts velünk!

 

Amiről hallani fogsz:

  • Kultúra-szuvasodás jelensége és veszélye
  • Transzformatív fejlesztési folyamatok gyakorlati felépítése
  • Kritikus sikertényezők egy transzformatív fejlesztésben

 

 

Hogyan dolgozunk?

A szervezetekkel való stratégiai partnerségünk következtében a munkatársak mind egyénileg, mind kollektíven olyan viselkedésváltozásokat érnek el, amelyek drámai fejlődést eredményeznek. Együttesen képessé válnak az adott szervezet legnagyobb kihívásait megoldani, és átütő eredményeket elérni.

Miért érdemes ezt a FranklinCovey-tól hallanod?

A FranklinCovey 200 millió dollárt fektett a kutatás-fejlesztésbe, hogy segítsünk tartós viselkedésváltozást elérni a szervezetek hosszú távú sikeressége érdekében.

Regisztrálj az ingyenes online programra!

A részvétel ingyenes, regisztrációhoz kötött.

Kérünk tanácsadóként, tanácsadó szervezettől ne regisztrálj! Köszönjük a megértést!

Ha felmerült benned bármilyen kérdés, amire nem kaptál választ az oldalon, akkor írj nekünk az office@franklincovey.hu címre, örömmel segítünk!

Regisztráció az alábbi űrlap kitöltésével lehetséges

Vezetéknév(Kötelező)
Keresztnév(Kötelező)
Add meg a telefonszámod, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot!
Consent(Kötelező)
Consent
FranklinCovey
Adatvédelmi Összefoglaló

A süti (angolul „cookie”) egy olyan adat, amit a meglátogatott weboldal küld a látogató böngészőjének (változónév-érték formában), hogy az eltárolja azt, és a későbbiekben ugyanaz a weboldal be tudja tölteni a tartalmát. A sütinek lehet érvényessége. Érvényes lehet a böngésző bezárásáig, de korlátlan ideig is. A későbbiekben minden HTTP(S) kérésnél ezeket az adatokat is elküldi a böngésző a szervernek. Ezáltal a felhasználó gépén lévő adatokat módosítja.

A modern weboldalszolgáltatások természeténél fogva szükség van sütikre, melynek funkciója, hogy egy felhasználót megjelöljön (például, hogy belépett az oldalra), és annak megfelelően tudja a következőkben kezelni, akár későbbi visszatérésekor azonosítani őt. Erről a felhasználónak nem minden esetben van tudomása, és alkalmas lehet arra, hogy a felhasználót a weboldal üzemeltetője vagy más olyan szolgáltató kövesse, akinek a tartalma be van építve az oldalban (pl. Facebook, Google Analytics). Ezáltal profil jön létre róla, amely esetben pedig a süti tartalma személyes adatnak tekinthető, ezért szükséges tájékoztatni a felhasználót.

Hoppá! Az űrlap nem található.