EXECUTION Megvalósítás

CÉLMEGVALÓSÍTÁS A MINDENNAPOK SŰRŰJÉBEN

A vendégek elégedettségének jelentős emelése érdekében egy 9.000 szobás luxushotellánc azt kutatta, hogyan tudná minden alkalmazottját olyan tettekre ösztönözni, amik jobban kiszolgálják ügyfeleik igényeit, és ezáltal növelhetnék lojalitásukat.

A FranklinCovey A megvalósítás 4 alapszabálya® módszertana a munkatársak ezreit ösztönözte olyan napi és heti rendszerességgel végzett tevékenységekre, melyeknek célja az volt, hogy minden hotelben radikálisan javítsák a legfontosabb teljesítménymutatókat, és ezáltal mérhetően növekedjen az ügyfelek elégedettsége és megtartása. Csak egy a sok példa közül: a nagy kiterjedésű területen fekvő üdülő-komlexumban a poggyászok kiszállítási idejét 107 percről 12-re csökkentették.

Habár találkozhatunk kiváló vagy gyenge eredményességű vállalatokkal is, ez nem jelenti azt, hogy ezeket csak kiválóan vagy csak gyengén teljesítő egyének alkotnák. A gyengébben teljesítők között a mindennapi feladatok – a „forgószél” – megoldásához szükséges óriási erőfeszítés felülírja a kulcsprioritások megvalósítását. A csúcsteljesítményt nyújtók „forgószele” semmivel sem enyhébb, ők azonban olyan folyamatokat dolgoznak ki és intézményesítenek, amelyek arra ösztönzik a munkatársakat, hogy a forgószél közepette is a legfontosabb célok megvalósítására összpontosítsanak.

A FranklinCovey célmegvalósítási módszertana abban támogatja a vezetőket, hogy a mindennapok kényszerítő szorongatásában is biztosítsák a kritikus stratégiai célok megvalósításához szükséges tisztánlátást, fókuszt és számonkérést.

A megvalósítás 4 alapszabálya könyv megjelent magyar nyelven:

http://www.harmat.hu/uzlet/a-megvalositas-4-alapszabalya/